Олександр Клековкін
Пролегомени: Розщеплення театру
Мова видання: укр.
Рік випуску: 2015
Сторінок: 96
Оправа: м’яка
ISBN 978-966-2576-92-4
Пропонований вступ до історії театральних термінів і понять, отже, й історії і теорії театрального мистецтва в цілому, присвячено здебільшого уявленням про театр і одиницям його виміру, існування яких важко виправдати навіть з огляду на те, що вони належать до зручних звичок.
Автор намався з’ясувати: чи перетинаються реальні факти зі звичними матрицями писаної історії? Чи на правдиві дороговкази спираються наші уявлення про мистецтво та його історичний шлях? Яким змістом наповнено здебільшого метафоричну лексику театрального мистецтва? Чому радянська влада наполягала на сюжетному мистецтві? Чи повинно мистецтво забезпечувати собі алібі? Отже, спроба розчаклувати популярні замовляння — чужі висновки, упереджені спостереження, невмотивовані вимоги, архаїчні матриці і жанри, на які спирається система наших театральних забобонів.
© Видавництво "Арт Економі", Київ-2015
Рік випуску: 2015
Сторінок: 96
Оправа: м’яка
ISBN 978-966-2576-92-4
Пропонований вступ до історії театральних термінів і понять, отже, й історії і теорії театрального мистецтва в цілому, присвячено здебільшого уявленням про театр і одиницям його виміру, існування яких важко виправдати навіть з огляду на те, що вони належать до зручних звичок.
Автор намався з’ясувати: чи перетинаються реальні факти зі звичними матрицями писаної історії? Чи на правдиві дороговкази спираються наші уявлення про мистецтво та його історичний шлях? Яким змістом наповнено здебільшого метафоричну лексику театрального мистецтва? Чому радянська влада наполягала на сюжетному мистецтві? Чи повинно мистецтво забезпечувати собі алібі? Отже, спроба розчаклувати популярні замовляння — чужі висновки, упереджені спостереження, невмотивовані вимоги, архаїчні матриці і жанри, на які спирається система наших театральних забобонів.
© Видавництво "Арт Економі", Київ-2015
- Попередня
- Ctrl
- Наступна