Олександр Клековкін
Навколо Аристотеля
Мова видання:укр.
Рік випуску: 2015
Сторінок:192
Оправа:м’яка
ISBN: 978-966-2576-88-7
У пропонованій праці здійснено спробу накреслити історичний лабіринт термінів, пов’язаних із уявленнями про структуру драми від Аристотеля до Геґеля і Фрайтаґа, Мейєрхольда і Курбаса, Брехта і Товстоногова, Анатолія Васильєва і представників акційного мистецтва. Які б зиґзаґи, інтерпретуючи, а подеколи і заперечуючи ідеї Аристотеля, не робили його послідовники й опоненти, а все одно — оберталися навколо нього. Автор намагається знайти відповіді на такі питання: як змінювалися історичні уявлення про структуру драми; що таке теорія драми конктерної історичної доби — відкриття універсального закону, чи один із винаходів? Чи існує зв’язок між історичними формами театру, його методологією і технологією? Як перетинаються уявлення Аристотеля з практикою сцени ХХ століття?
© Видавництво "Арт Економі", Київ-2015
Рік випуску: 2015
Сторінок:192
Оправа:м’яка
ISBN: 978-966-2576-88-7
У пропонованій праці здійснено спробу накреслити історичний лабіринт термінів, пов’язаних із уявленнями про структуру драми від Аристотеля до Геґеля і Фрайтаґа, Мейєрхольда і Курбаса, Брехта і Товстоногова, Анатолія Васильєва і представників акційного мистецтва. Які б зиґзаґи, інтерпретуючи, а подеколи і заперечуючи ідеї Аристотеля, не робили його послідовники й опоненти, а все одно — оберталися навколо нього. Автор намагається знайти відповіді на такі питання: як змінювалися історичні уявлення про структуру драми; що таке теорія драми конктерної історичної доби — відкриття універсального закону, чи один із винаходів? Чи існує зв’язок між історичними формами театру, його методологією і технологією? Як перетинаються уявлення Аристотеля з практикою сцени ХХ століття?
© Видавництво "Арт Економі", Київ-2015
- Попередня
- Ctrl
- Наступна