Як стати майстерним педагогом
Автор: Ковальчук В. та ін.
Мова видання: укр.
Рік випуску: 2012
Сторінок: 180
Оправа: М’яка
У навчально-методичному посібнику розглянуто принципи навчання дорослих через визначення етапів природного процесу навчання та стилів навчання, оцінки навчальних модальностей, а також надаються варіанти розробок навчальних результатів і завдань на основі компетенції, які базуються на наробках педагогічної теорії, що відповідає потребам виробництва. Запропоновано модель емпіричного навчання Д. Колба та методи планування занять, дано широкий спектр методів навчання та характеристики особливостей зворотного зв"язку в цьому процесі.
Посібник призначений для використання студентами педагогічних навчальних закладів, викладачами та майстрами виробничого навчання ПТНЗ і ВНЗ 1-2 рівнів акредитації, слухачами курсів підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів освіти.
© Видавництво "Арт Економі", Київ-2012
Мова видання: укр.
Рік випуску: 2012
Сторінок: 180
Оправа: М’яка
У навчально-методичному посібнику розглянуто принципи навчання дорослих через визначення етапів природного процесу навчання та стилів навчання, оцінки навчальних модальностей, а також надаються варіанти розробок навчальних результатів і завдань на основі компетенції, які базуються на наробках педагогічної теорії, що відповідає потребам виробництва. Запропоновано модель емпіричного навчання Д. Колба та методи планування занять, дано широкий спектр методів навчання та характеристики особливостей зворотного зв"язку в цьому процесі.
Посібник призначений для використання студентами педагогічних навчальних закладів, викладачами та майстрами виробничого навчання ПТНЗ і ВНЗ 1-2 рівнів акредитації, слухачами курсів підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів освіти.
© Видавництво "Арт Економі", Київ-2012